Cavall d’escacs petrificat

A vegades la naturalesa ens oferix curioses formes que s’assemblen a objectes reals que utilitzem en els nostres quefers quotidians, com el cas que vos mostrem a continuació. Una penya que posseïx un sorprenent paregut amb la peça del cavall d’escacs.

cavall_escas_2

Esta singular penya es troba en el bord del Parc Natural de la Serra Espadà, en la partida el Frontó, perfectament visible des de la pista de l’Ereta en la seua penúltima corba tancada, i encara que molt pròxima al nostre terme municipal pertany al d’Alfondeguilla.

cavall_escacs_planocavall_escacs_plano2

Disposem d’unes quantes rutes per on passarem per davall, una pot ser Coll Aigualit, LLoma de Penyalba, Repetidor i per la Pista de l’Ereta tornarem al Coll d’Aigualit. L’altra Font de l’Anoueret, Cingles de Mondragon, i per la Pista de l’Ereta al Coll d’Aigualit.Per supost al contrari les dos.

Para’t en la corba, observa-la des d’uns quants angles i deixa que la imaginació t’inspire.

cavall_escas_3

FMB

———-

Caballo de Ajedrez petrificado

A veces la naturaleza nos ofrece curiosas formas que se asemejan a objetos reales que utilizamos en nuestros quehaceres cotidianos, como el caso que os mostramos a continuación. Una peña que posee un asombroso parecido con la pieza del caballo de ajedrez.

Esta singular peña se encuentra en el borde del Parque Natural de la Sierra Espadán, en la partida el Frontó, perfectamente visible desde la pista de l’Ereta en su penúltima curva cerrada, y aunque muy cercana a nuestro término municipal pertenece al de  Alfondeguilla.

Disponemos de varias rutas por donde pasaremos por debajo, una puede ser Coll Aigualit, LLoma de Penyalba, Repetidor y por la Pista de l’Ereta volveremos al Coll d’Aigualit. La otra Font del Anoueret, Cingles de Mondragon, y per la Pista de l’Ereta al Coll d’Aigualit.

Párate en la curva, obsérvala desde varios ángulos y deja que la imaginación te inspire.

FMB

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

w

Conectando a %s